Geen ontkomen aan. Voor niemand. En dat bovendien aan twee kanten van de tafel. Bij de zender én de ontvanger. Want de zon brengt slechts een beperkt deel van de dag licht in ons leven. Zodra de ultieme lichtbron achter de horizon verdwijnt, brengt stroom in letterlijke en figuurlijke betekenis ‘verlichting’ voor de donkere uren. En dat trekt aandacht. Lichtreclame hoort bij het leven als Asterix bij Obelix. De vanzelfsprekendheid van lichtreclame (binnen en buiten) behoeft geen verdere toelichting. Licht trekt de aandacht. De klassieke lichtbak met een paar TL-buizen van vroeger, heeft ondertussen plaats gemaakt voor een enorme stroom nieuwe armaturen en modellen met oneindig veel toepassingsmogelijkheden en lichtbronnen. Vooral uitgevoerd in zuinig en extreem duurzaam LED.

Voor lichtreclame geldt een praktisch ongelimiteerd assortiment aan varianten en verschijningsvormen. De Nederlandse wetgeving kent overigens op sommige plaatsen beperkingen. In voorkomende gevallen is het mogelijk dat een vergunning is vereist voor het plaatsen van lichtreclame. Letters kent de richtlijnen en zorgt dat het model waar de opdrachtgever voor kiest, altijd op de juiste wijze op zijn plaats komt en daar ook blijft. Inclusief de eventueel vereiste papieren. Met precies de juiste lichtbron die de boodschap en doelstelling van het object met armatuur van kracht voorziet.


Grootformaat of bescheiden
Soms telt het formaat, in andere gevallen siert bescheidenheid de mens. Wat betreft de afmeting geldt voor lichtreclame het aloude adagium dat niets onmogelijk is. Letters houdt bij het ontwerp rekening met de positie, plaats en eventueel lokaal sterk wisselende weersinvloeden. Dit geldt ook voor de bezonning en belasting door wind en regen. Voor de levensduur van het armatuur is het van groot belang dat ontwerp en materialisering hierop is aangepast. Letters neemt duurzaamheid serieus en waakt over het energiegebruik van de lichtreclame. Bovendien ondersteunt de reclameprofessional eventueel ook de vereiste vergunning bij de gemeente.

 

Autoreclame

Over effectiviteit gesproken. Autoreclame is en blijft het meest effectieve medium in de reclamewereld.

Wrapping

Carwrapping is hot! Het is een fantastische manier om voertuigen te veranderen in mobiele reclamezuilen.

Raamfolie

Decoratief en/of functioneel. Dit is de korte en krachtige beschrijving van de mogelijkheden voor toepassing van raamfolie.

Bewegwijzering

Soms is een icoon voldoende, in het andere geval krijgt het medium nèt iets meer lading met een logo of een andere afbeelding.

Print

Kies het materiaal en Letters ontwerpt het beeld en zorgt voor de belettering.

Lichtreclame

Geen ontkomen aan. Voor niemand. En dat bovendien aan twee kanten van de tafel. Bij de zender én de ontvanger.

Vlaggen en Banieren

Vlaggen en banieren, al honderden jaren gebruikt de mens doek aan een stok om te communiceren.