Decoratief en/of functioneel. Dit is de korte en krachtige beschrijving van de mogelijkheden voor toepassing van raamfolie. Wat hier speelt is het samenspel van kleur, afbeelding, transparantie met extra eigenschappen als zon- en inbraakwering. Bij dit laatste horen ook de varianten UV-werend en thermisch isolerend als bijdrage aan energiebesparing. Wel of geen inkijk. Kies maar. Met één handeling ondergaat de etalage een gedaantewisseling.

De geschiedenis van de reclame begint met tekenaars die de naam van de zaak in sierlijke letters op de etalage schilderen. Het is honderd jaar niet anders geweest. Pas sinds de komst van kunststoffen halverwege de 21e eeuw, is de reclameschilder op zijn retour. De beste kunstenaar heeft zich nooit een voorstelling kunnen maken van de mogelijkheden die de grafisch ontwerper van nu heeft. Met computergestuurd design en grootformaat plotters, zijn alle oude grenzen van de ontwerpvrijheid weggevaagd. Dit geldt zowel voor materialen en uitvoering als voor de maatvoering. De moderne printtechnologie maakt letterlijk elke letter en afbeelding mogelijk. Scherp tot in de puntjes.


Privacy
Mensen uit het vak werken nooit meer met de termen anti-inkijk of privacy-folie. Tegenwoordig noemt de vakman deze varianten zandstraal- of matteringsfolie. De toepassingsmogelijkheden voor deze productgroep zijn ook onbeperkt. Dit geldt evengoed voor kleur en afbeelding als voor het percentage lichtdoorlating. Bij behoefte aan specifieke eigenschappen van raamfolie als inbraakwering, energiebesparing en uv-wering, weet Letters altijd de juiste oplossing te bedenken. Bij autoruiten is het mogelijk om met zonwerende glasfolie de lichtdoorlatendheid en doorzichtbaarheid geheel naar eigen wens te bepalen. Let wel dat de overheid de minimale lichtdoorlatendheid van de ramen rond bestuurder en passagier aan de voorkant van het voertuig heeft vastgelegd.

 

Autoreclame

Over effectiviteit gesproken. Autoreclame is en blijft het meest effectieve medium in de reclamewereld.

Wrapping

Carwrapping is hot! Het is een fantastische manier om voertuigen te veranderen in mobiele reclamezuilen.

Raamfolie

Decoratief en/of functioneel. Dit is de korte en krachtige beschrijving van de mogelijkheden voor toepassing van raamfolie.

Bewegwijzering

Soms is een icoon voldoende, in het andere geval krijgt het medium nèt iets meer lading met een logo of een andere afbeelding.

Print

Kies het materiaal en Letters ontwerpt het beeld en zorgt voor de belettering.

Lichtreclame

Geen ontkomen aan. Voor niemand. En dat bovendien aan twee kanten van de tafel. Bij de zender én de ontvanger.

Vlaggen en Banieren

Vlaggen en banieren, al honderden jaren gebruikt de mens doek aan een stok om te communiceren.