Carwrapping is hot! Het is een fantastische manier om voertuigen te veranderen in mobiele reclamezuilen. Andersom kan natuurlijk ook. Als brandweerrood een jaar na aanschaf toch niet zo mooi blijkt als gedacht, is de auto in paar dagen rondom antractietgrijs ‘omgevlagd’. En inderdaad: hoogglans of mat. Dat is de kracht van wrappen. Met werkelijk alle denkbare mogelijkheden in kleur, uitvoering, vormgeving en materiaalgebruik. Bestelwagen, vrachtwagen of personenauto, de zelfklevende folie waarmee het wrappen gebeurt, sluit als een vacuümverpakking om elk detail. Het scala aan mogelijkheden van wrappen overstijgt het voorstellingsvermogen van de mens. De commerciële mens doet er zijn voordeel mee.

Perfecte staat
Een aardige bijkomstigheid van wrappen, is dat de originele lak in tact blijft. Na het verwijderen van de folie komt -afhankelijk van de gebruikte materiaalsoort- de originele laklaag in een perfecte staat tevoorschijn. De auto vertegenwoordigt daardoor onopgemerkt een hogere dagwaarde dan die waarvoor het voertuig op de balans staat.


Tijdelijk of permanent
Wat voor belettering geldt, geldt ook voor carwrapping. De duur van de actie bepaalt de kwaliteit van de folie en daarmee de hoogte van de investering. Wrapping is vooral geschikt voor een campagne met een (jaren-) lange levensduur. Maar ook wanneer het doel van de actie is om in korte tijd een hoge impact te genereren, biedt wrapping mogelijkheden. In één oogopslag een onuitwisbare indruk achterlaten met een opvallend voertuig. De voorbeelden spreken boekdelen. Ook hier geldt hetzelfde verhaal over prijs en kwaliteit van materialen in combinatie met de levensduur en veroudering. Letters kent de mogelijkheden en onmogelijkheden en adviseert opdrachtgevers professioneel.

Wrappen is ook voor particulieren een buitengewoon interessante optie. Staat de kleur van de auto je niet aan? Letters zorgt voor een prachtige prijs dat de auto weer prima oogt.

 

Autoreclame

Over effectiviteit gesproken. Autoreclame is en blijft het meest effectieve medium in de reclamewereld.

Wrapping

Carwrapping is hot! Het is een fantastische manier om voertuigen te veranderen in mobiele reclamezuilen.

Raamfolie

Decoratief en/of functioneel. Dit is de korte en krachtige beschrijving van de mogelijkheden voor toepassing van raamfolie.

Bewegwijzering

Soms is een icoon voldoende, in het andere geval krijgt het medium nèt iets meer lading met een logo of een andere afbeelding.

Print

Kies het materiaal en Letters ontwerpt het beeld en zorgt voor de belettering.

Lichtreclame

Geen ontkomen aan. Voor niemand. En dat bovendien aan twee kanten van de tafel. Bij de zender én de ontvanger.

Vlaggen en Banieren

Vlaggen en banieren, al honderden jaren gebruikt de mens doek aan een stok om te communiceren.